Many Years of Expertise


“Big Brother” (S1 – S4) – Multi-camera Reality ( 348 Afl. – EndemolShine)

“Date Smakelijk” – Dating-show (Talpa Entertainment Projects)

“Een Jaar van je Leven” – Multi-camera reality (Talpa Entertainment Projects)

“Temptation Island” – Multi-camera reality (Zodiac Producties)

“Lang Leve de Liefde” – Dating show (ITV)

“UTOPIA” (S1 & S2) – Multi-camera Reality ( 1.420 Afl. – Talpa Productions)

 “Mijn Man kan niet Dansen” – Reality Documentaire (Talpa Productions)

“Can’t buy my Love” – Multi-camera Reality (Talpa Productions)

“De Gouden Kooi” – Multi-camera Reality ( 298 Afl. – Talpa Productions)

“Beautiful” – Make-over Reality. (Kanakna – Brussels)

“Black Diamonds” – De nieuwe zwarte Zuid-Afrikaanse Middenklasse.

“Mission Statements” – De speciale architectuur van Nederlandse Ambassades.

“Yachts” – Documentaire serie voor Endemol.

“Lessons Learned” – Gender awareness in Afrika.

“Great Castles of Europe” – Voor Discovery Channel

“School in a garden…” – Milieu bewustwording voor Malaise jongeren

“For a Bowl of Rice…” – Internationale serie over oude ambachten in Azië. ( 13 Afl.)

“De Joden en hun Mokum” – Historische overblijfselen in Amsterdam

“The Young Earrings – The Keys to my old Cadillac” – Videoclip voor Universal.

“26000 Gezichten” – Actie-clip ter ondersteuning van Immigranten.

“KLM betrouwbaar” – 3-min. TV commercial voor KLM.

“Philips CDI” – Commercial voor nieuwe Interactieve CD speler.

“HUBO” – 3 commercials voor DHZ producten.

“JOHMA” – Commercial voor Cream Advertising Agency. 

“PHILIPS corporate commercial” – 60-seconden commercial voor RTL 4

“When you’re Smiling” – Mood clip voor reclame bureau TBWA

“Lonely Chicken” – Mood clip voor reclame bureau TBWA

“Connected pl@net” – 3 Clips met futuristische Hightech Philips producten.

“Culinary art” – 3 Clips met futuristische Hightech Philips keuken producten.

“het NET” – Promotie van KPN Internet service.

“Vision of the Future” – 3 commercials voor “toekomstige” Philips producten.

“Experience 1 en 2” – Daan Schuurman en Jennifer Hoffman in Militaire Training.

“Het Nieuwe Werken” – Introductie flexibele werkplekken Koninklijke Landmacht.

“Tussen Water & Vuur” – Corporate presentatie van de Koninklijke Marine.

“Attentie” – Corporate presentatie van de Nederlandse Defensie organisatie.

“Breaking the Waves” – Corporate presentatie Kustwacht in het Caribisch gebied.

“Duizend Bommen & Granaten” – Corporate presentatie Explosieve opruimingsdienst.

“Het Recht om te zwijgen” – Introductie tot het Militair Tuchtrecht.

“Een Spoor van Schuim” – Corporate presentatie van de Marine Onderzeedienst.

“de Infanterist” – Corporate presentatie van het Infanteriemuseum.

“Pitstop”  13 Defensie-commercials voor “verborgen” afdelingen.

“Even Doorbijten” – Introductie tot de eerste Militaire Training.

“Chillen bij de KL” – Recruitment voor Koninklijke Landmacht.

“Een klassiek Instrument” – Corporate presentatie van de Mortier Compagnie.

“Zand of Water” – Portret van de speciale training voor Landmacht & Marine.

“Een goede Buur” – Portret van KL afdeling; “Schade Afhandeling”.

 “Professionals” – Introductie van de LO Sportorganisatie van Defensie.

“FGBADS”  Internationale Promotie Lucht Verdedigingssysteem.

“Gereed om te Vuren” – 6-delige presentatie Artillerie Ondersteuningsbataljon.

“naar Duitsland voor Defensie” – Informatie voor in Duitsland geplaatst legerpersoneel.

“Connected” – Introductie van de afdeling “Verbindingen” van de KL.

“Vredes Operaties” – Presentatie KL Doctrines Vredesoperaties door Umberto Tan.

“Dilemma” – Corporate presentatie van de Geneeskundige dienst KL.

“At your Service” – Presentatie ondersteunende afdelingen binnen Defensie.

“Beveiliging Blues” – Introductie nieuw security system voor Kazernes.

“Een actieve Brigade” – Portret Mechanische Brigade in Duitsland.

“HOM 2000” – Promotie voor Wereldwijd Ontmijningsproject. 

“Mission UNDO” – Cursus Internationaal Humanitair Recht voor Personeel KL.

“Kibowi” – Presentatie War-game Simulator Koninklijke Landmacht Staf.

“At the Border” – Introduction for new Immigrants.

“The Falcon symphony” – Promotie Luchtmobiele Brigade.

“Employer support” – Ondersteunende Clips HR conferentie.

“Grensverleggend” – Voorlichting in het Buitenland geplaatste Militairen.

“From Holland with love” – Presentatie Lanceer Systeem Koninklijke Landmacht.

“The END” – Instructie bij Nucleaire-, Chemische- of Biologische Dreiging.

“Sergeant…” – Presentatie opleiding Koninklijke Militaire School.

“Als de Rook is opgetrokken” – Promo-documentaire Leger Museum.

“de Tovenaars Leerling” – Commercial DAF Bergingsvoertuigen KL.

“Leren op Wielen” – Portret Mobiele School voor Circuskinderen.

“Meesters in Leren”  6-delige documentaire serie voor Docenten MBO.

“The Makings of a Leader” – Presentatie Maastricht School of Management.

“Weet jij het?!” – Promotie Arentheem College.

“Meesters in Leren” – Ontwikkelingen in het Beroepsonderwijs.

“de Water Fabriek” – Portret Educatieve Waterfabriek van Heineken.

“de Nieuwe School” – Promotie speciaal Basisonderwijs.

“Laat me Vliegen” – De problemen van een Turks Schoolmeisje.

“Quants” – Promotie Nieuw Tijdschrift.

“Scooters” – Corporate presentatie Online Scooter Shop.

“Innovatie door Inspiratie” – Promotie Support Service Nieuwbouw.

“Salina’s park” – Promotie luxe appartementen in de Algarve.

“Water voor Brabant” – Corporate Presentatie Brabant Water.

“Het Nummer van Columbus” – Presentatie nieuwe Telecom Service van KPN.

“Ter Land, ter Zee en in de Lucht” – Corporate presentatie Grondmij.

“Oost over Oost” – Promotie Regionaal Televisie station “TV Oost.”

“Meta vindt het Geluk” – Introductie School voor Dokters Assistenten.

“The Art of Integration” – Product presentatie Philips integrated communication. 

“MCDONALDS, onderweg” – Corporate presentatie McDonalds Nederland.

“Business to Business” – Presentatie TPG Post, met Frank Groothof en Elsje de Wijn.

“Bouwen op Informatie” – Introductie IT service voor Aannemers met Jules Hamel.

“een Elektrische Storm” – Documentaire voor het Epilepsie Fonds.

“Dordrecht” – Portret van de gemeente Dordrecht.

“Reflecties” – Jubileum presentatie voor Bureau Berenschot, met Adriaan van Dis. 

“Just a Tool” – Internationale Corporate presentatie Flexovit Abrasives.

“Bedside Story” – Corporate presentatie Auping 100 jaar.

“Medisch Centrum West” – John de Mol Producties (TROS).

“Foreign Affairs” – John de Mol Producties (KRO)

“Plantage Allee” – John de Mol Producties (KRO)

“Uitzicht” – Eindexamen Film NFTVA.

“Per Persoon” – NFTVA productie.

“Joyride” (Roxy Movies – Dir. Frank Herrebout)

“Hoge Hakken, Echte Liefde” (Rob Houwer – Dir. Hans Scheepmaker)

“End of the Line” (ID Film Anton Smit & Parallax Pictures Sally Hibbin – Dir. Hans Treffers

“Cheech & Chong – Still Smoking” (Peter McGregor-Scott – Dir. Tommy Chong)

“van Geluk Gesproken” (Rob Houwer – Dir. Pieter Verhoeff)

“de Kkkomediant” (Freek de Jonge – Dir. Casper Verbrugge)

“Mama is Boos” (Mathijs van Heijningen – Dir. Ruud van Hemert)

“Op Hoop van Zegen” (Sigma Films – Dir. Guido Pieters)

“Wild Harten” (Added Films – Dir. Jindra Markus)

“Quatre Mains” (Dirk Schreiner – Dir. Hans Fels)

“de Witte Waan” (Jan Vrijman – Dir. Adriaan Ditvoorst)

“Over en Sluiten” (Paul Muller – Dir. Klaas Rusticus)

“Voro Nova” (Rotterdam Films – Dir. Dick Rijneke)

“Parfait Amour” (Dir. Jean van de Velde)

“een Zaak van Leven of Dood” (Sigma Films – Dir. George Schouten)

“Dokter Faustus” (Dir. Renee Seegers)

“een Vlucht Regenwulpen” (Sigma Films – Dir. Ate de Jong)

nl_NL_formalNL
Chat openen
Welcome at MOVING PICTURES...