
REALITY – TV
“Big Brother” (S1 – S4) – Multi-camera Reality ( 348 Afl. – EndemolShine)
“Date Smakelijk” – Dating-show (Talpa Entertainment Projects)
“Een Jaar van je Leven” – Multi-camera reality (Talpa Entertainment Projects)
“Temptation Island” – Multi-camera reality (Zodiac Producties)
“Lang Leve de Liefde” – Dating show (ITV)
“UTOPIA” (S1 & S2) – Multi-camera Reality ( 1.420 Afl. – Talpa Productions)
“Mijn Man kan niet Dansen” – Reality Documentaire (Talpa Productions)
“Can’t buy my Love” – Multi-camera Reality (Talpa Productions)
“De Gouden Kooi” – Multi-camera Reality ( 298 Afl. – Talpa Productions)
“Beautiful” – Make-over Reality. (Kanakna – Brussels)

DOCUMENTAIRES
“Black Diamonds” – De nieuwe zwarte Zuid-Afrikaanse Middenklasse.
“Mission Statements” – De speciale architectuur van Nederlandse Ambassades.
“Yachts” – Documentaire serie voor Endemol.
“Lessons Learned” – Gender awareness in Afrika.
“Great Castles of Europe” – Voor Discovery Channel
“School in a garden…” – Milieu bewustwording voor Malaise jongeren
“For a Bowl of Rice…” – Internationale serie over oude ambachten in Azië. ( 13 Afl.)
“De Joden en hun Mokum” – Historische overblijfselen in Amsterdam

COMMERCIALS & PROMO’S
“The Young Earrings – The Keys to my old Cadillac” – Videoclip voor Universal.
“26000 Gezichten” – Actie-clip ter ondersteuning van Immigranten.
“KLM betrouwbaar” – 3-min. TV commercial voor KLM.
“Philips CDI” – Commercial voor nieuwe Interactieve CD speler.
“HUBO” – 3 commercials voor DHZ producten.
“JOHMA” – Commercial voor Cream Advertising Agency.
“PHILIPS corporate commercial” – 60-seconden commercial voor RTL 4
“When you’re Smiling” – Mood clip voor reclame bureau TBWA
“Lonely Chicken” – Mood clip voor reclame bureau TBWA
“Connected pl@net” – 3 Clips met futuristische Hightech Philips producten.
“Culinary art” – 3 Clips met futuristische Hightech Philips keuken producten.
“het NET” – Promotie van KPN Internet service.
“Vision of the Future” – 3 commercials voor “toekomstige” Philips producten.

OVERHEIDS COMMUNICATIE
“Experience 1 en 2” – Daan Schuurman en Jennifer Hoffman in Militaire Training.
“Het Nieuwe Werken” – Introductie flexibele werkplekken Koninklijke Landmacht.
“Tussen Water & Vuur” – Corporate presentatie van de Koninklijke Marine.
“Attentie” – Corporate presentatie van de Nederlandse Defensie organisatie.
“Breaking the Waves” – Corporate presentatie Kustwacht in het Caribisch gebied.
“Duizend Bommen & Granaten” – Corporate presentatie Explosieve opruimingsdienst.
“Het Recht om te zwijgen” – Introductie tot het Militair Tuchtrecht.
“Een Spoor van Schuim” – Corporate presentatie van de Marine Onderzeedienst.
“de Infanterist” – Corporate presentatie van het Infanteriemuseum.
“Pitstop” – 13 Defensie-commercials voor “verborgen” afdelingen.
“Even Doorbijten” – Introductie tot de eerste Militaire Training.
“Chillen bij de KL” – Recruitment voor Koninklijke Landmacht.
“Een klassiek Instrument” – Corporate presentatie van de Mortier Compagnie.
“Zand of Water” – Portret van de speciale training voor Landmacht & Marine.
“Een goede Buur” – Portret van KL afdeling; “Schade Afhandeling”.
“Professionals” – Introductie van de LO Sportorganisatie van Defensie.
“FGBADS” – Internationale Promotie Lucht Verdedigingssysteem.
“Gereed om te Vuren” – 6-delige presentatie Artillerie Ondersteuningsbataljon.
“naar Duitsland voor Defensie” – Informatie voor in Duitsland geplaatst legerpersoneel.
“Connected” – Introductie van de afdeling “Verbindingen” van de KL.
“Vredes Operaties” – Presentatie KL Doctrines Vredesoperaties door Umberto Tan.
“Dilemma” – Corporate presentatie van de Geneeskundige dienst KL.
“At your Service” – Presentatie ondersteunende afdelingen binnen Defensie.
“Beveiliging Blues” – Introductie nieuw security system voor Kazernes.
“Een actieve Brigade” – Portret Mechanische Brigade in Duitsland.
“HOM 2000” – Promotie voor Wereldwijd Ontmijningsproject.
“Mission UNDO” – Cursus Internationaal Humanitair Recht voor Personeel KL.
“Kibowi” – Presentatie War-game Simulator Koninklijke Landmacht Staf.
“At the Border” – Introduction for new Immigrants.
“The Falcon symphony” – Promotie Luchtmobiele Brigade.
“Employer support” – Ondersteunende Clips HR conferentie.
“Grensverleggend” – Voorlichting in het Buitenland geplaatste Militairen.
“From Holland with love” – Presentatie Lanceer Systeem Koninklijke Landmacht.
“The END” – Instructie bij Nucleaire-, Chemische- of Biologische Dreiging.
“Sergeant…” – Presentatie opleiding Koninklijke Militaire School.
“Als de Rook is opgetrokken” – Promo-documentaire Leger Museum.
“de Tovenaars Leerling” – Commercial DAF Bergingsvoertuigen KL.

EDUCATIONAL PROJECTS
“Leren op Wielen” – Portret Mobiele School voor Circuskinderen.
“Meesters in Leren” – 6-delige documentaire serie voor Docenten MBO.
“The Makings of a Leader” – Presentatie Maastricht School of Management.
“Weet jij het?!” – Promotie Arentheem College.
“Meesters in Leren” – Ontwikkelingen in het Beroepsonderwijs.
“de Water Fabriek” – Portret Educatieve Waterfabriek van Heineken.
“de Nieuwe School” – Promotie speciaal Basisonderwijs.
“Laat me Vliegen” – De problemen van een Turks Schoolmeisje.

BEDRIJFSCOMMUNICATIE
“Quants” – Promotie Nieuw Tijdschrift.
“Scooters” – Corporate presentatie Online Scooter Shop.
“Innovatie door Inspiratie” – Promotie Support Service Nieuwbouw.
“Salina’s park” – Promotie luxe appartementen in de Algarve.
“Water voor Brabant” – Corporate Presentatie Brabant Water.
“Het Nummer van Columbus” – Presentatie nieuwe Telecom Service van KPN.
“Ter Land, ter Zee en in de Lucht” – Corporate presentatie Grondmij.
“Oost over Oost” – Promotie Regionaal Televisie station “TV Oost.”
“Meta vindt het Geluk” – Introductie School voor Dokters Assistenten.
“The Art of Integration” – Product presentatie Philips integrated communication.
“MCDONALDS, onderweg” – Corporate presentatie McDonalds Nederland.
“Business to Business” – Presentatie TPG Post, met Frank Groothof en Elsje de Wijn.
“Bouwen op Informatie” – Introductie IT service voor Aannemers met Jules Hamel.
“een Elektrische Storm” – Documentaire voor het Epilepsie Fonds.
“Dordrecht” – Portret van de gemeente Dordrecht.
“Reflecties” – Jubileum presentatie voor Bureau Berenschot, met Adriaan van Dis.
“Just a Tool” – Internationale Corporate presentatie Flexovit Abrasives.
“Bedside Story” – Corporate presentatie Auping 100 jaar.

FICTIE & DRAMA SERIES
“Medisch Centrum West” – John de Mol Producties (TROS).
“Foreign Affairs” – John de Mol Producties (KRO)
“Plantage Allee” – John de Mol Producties (KRO)
“Uitzicht” – Eindexamen Film NFTVA.
“Per Persoon” – NFTVA productie.

FEATURE FILMS
“Joyride” (Roxy Movies – Dir. Frank Herrebout)
“Hoge Hakken, Echte Liefde” (Rob Houwer – Dir. Hans Scheepmaker)
“End of the Line” (ID Film Anton Smit & Parallax Pictures Sally Hibbin – Dir. Hans Treffers
“Cheech & Chong – Still Smoking” (Peter McGregor-Scott – Dir. Tommy Chong)
“van Geluk Gesproken” (Rob Houwer – Dir. Pieter Verhoeff)
“de Kkkomediant” (Freek de Jonge – Dir. Casper Verbrugge)
“Mama is Boos” (Mathijs van Heijningen – Dir. Ruud van Hemert)
“Op Hoop van Zegen” (Sigma Films – Dir. Guido Pieters)
“Wild Harten” (Added Films – Dir. Jindra Markus)
“Quatre Mains” (Dirk Schreiner – Dir. Hans Fels)
“de Witte Waan” (Jan Vrijman – Dir. Adriaan Ditvoorst)
“Over en Sluiten” (Paul Muller – Dir. Klaas Rusticus)
“Voro Nova” (Rotterdam Films – Dir. Dick Rijneke)
“Parfait Amour” (Dir. Jean van de Velde)
“een Zaak van Leven of Dood” (Sigma Films – Dir. George Schouten)
“Dokter Faustus” (Dir. Renee Seegers)
“een Vlucht Regenwulpen” (Sigma Films – Dir. Ate de Jong)